Volg ons op Facebook  
Telefoonnummer: 026 - 3816082
Banner006 Banner005 Banner004 Banner006 Banner003 Banner006

GARANTIE EN SERVICE

Om u als klant extra zekerheid te bieden - dat u bij de Kapperie aan het goede adres bent - zijn wij aangesloten bij de Algemene Nederlandse Kappers Organisatie  (kortweg ANKO). Hierdoor heeft u als consument de garantie dat onze diensten voldoen aan eisen die zijn opgesteld door onze branche vereniging en erkend worden door zorgverzekeraars en andere maatschappelijke instellingen die belang hechten aan kwaliteit, professionaliteit, duurzaamheid en transparantie voor pruik en haarwerk in het algemeen. 

Kortweg betekent dit dat u meer zekerheid krijgt  :

  • dat de Kapperie u correct adviseert in mogelijkheden van alle soorten van pruiken en haarwerken.
  • dat de Kapperie professioneel optreedt als specialist in "confectie” en "maat” haarwerken en pruiken of een combinatie daarvan.
  • dat de Kapperie u helpt in het geval u ontevreden bent over de prijs, de dienst of product.
  • maar ook dat de ANKO organisatie optreedt als mediator in het geval bij afwijzing van de klacht door de Kapperie of indien u niet akkoord kunt gaan met de geboden oplossing van de Kapperie.

 De Kapperie hanteert de navolgende garantiebepalingen: 

  • de Kapperie geeft 6 maanden garantie op de door haar geleverde pruiken en haarwerken. Deze garantie is van toepassing op fabrieks en materiaal fouten.
  • de Kapperie zal eventuele fouten zo spoedig mogelijk en naar vermogen herstellen, dan wel voor een vervangend exemplaar zorgdragen.
  • de garantie gaat in op de datum van afname/factuurdatum.
  • niet juist door de Kapperie uitgevoerde opdrachten kunnen binnen 14 dagen  na aankoop, alleen in originele staat worden geretourneerd. Na beoordeling  door De Kapperie wordt in overleg met de producent van het haarwerk al dan niet een remake opdracht uitgevoerd.
  • haarwerken die geknipt en/of gedragen zijn, kunnen nooit door de Kapperie terug genomen worden.
  • haarstukken dienen met de hand worden gewassen in koud/lauw water en met de daarvoor geadviseerde verzorging producten die door de Kapperie zijn geadviseerd.
  • reis- en verzendkosten vallen niet binnen de garantie-bepalingen.

heeft u een klacht? of wilt u een compliment geven? 

  • Wanneer u klachten of op/aanmerkingen heeft over uw haarwerk, uw bejegening in onze salon of andere zaken dan verzoeken wij u vriendelijk een intern klachten formulier in te vullen en ons daarmee de kans te geven uw klacht serieus te behandelen en binnen afzienbare tijd op te lossen
  • Voor klachten die een gedragen haarwerk betreffen en waarvoor de consument en de kapperie overeenkomen tot een financiele vergoeding zal altijd - in alle redelijkheid- de daadwerkelijk gemaakte kosten  worden doorbelast.
  • bent u zeer tevreden over uw haarwerk laat dat ons ook weten. klik hier  om naar ons gastenboek te gaan

 

 

   
                        
   
   
  Wil je meer weten over ANKO? klik dan op bovenstaand plaatje!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2015 De Kapperie